Hur returnerar jag en vara?

- Vi har 90 dagars returrätt. 

- Följ stegen i länken för att få din retursedel: https://return.shipmondo.com/kidsonestore

- Se till så att varan är i samma skick som vid leverans för att retur, bytesrätt och öppet köp ska kunna föreligga! 

- Vi debiterar 99:- för en retur.

- Vi behandlar inte returer med Budbee

Önskar du hjälp med en reklamation så ska du kika här: https://kidsonestore.se/pages/returpolicy 


Hur går jag tillväga för att reklamera en produkt gått sönder? 

Vid fråga om reklamation - fyll först i nedan formulär. 

Eller maila följande info till hello@kidsonestore.se
- Ämne: Ditt ordernummer 
- Bild: Fotografera synliga skador. Om skadorna inte är synliga så skickar du in en video, eller beskriver skadan i textform. 
- För mer tekniskt avancerade produkter krävs även serienummer. 
- Vi behandlar din reklamation i samarbete med tillverkaren och leverantören och återkommer med en lösning så snart som möjligt


ÖPPET KÖP/BYTESRÄTT/REKLAMATION

Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor). Är du osäker kontaktar du oss på hello@kidsonestore.se Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten försöker vi allra möjligaste mån ersätta produkten med en ny likadan. Har en produkt gått ur sortimentet så försöker vi alltid att ersätta med en annan nyare variant av produkten. OBS! garantin gäller  inte vid förslitningsskador. Du får en retursedel av oss och vi debiterar dig 99:- för denna. 

Tänk på att du som konsument har undersökningsplikt på de varor du mottager. Du bör alltså se över produkten innan du tar av plombering som plast och lappar.  

Reklamation